הכירו את עורך הדין לדיני משפחה | עו"ד דוד ביטון

עורך דין דיני משפחה

הכל נשאר במשפחה? עו"ד לדיני משפחה: תפקידו ומתי כדאי להיוועץ בו?

התא המשפחתי הינו המסגרת הזהותית הראשונה שלנו, המקום שאליו אנחנו משתייכים מיום הולדתנו. ככזו, המשפחה מהווה ערך עליון עבור רבים. אך כמילות האמרה "זה קורה במשפחות הכי טובות", גם במשפחות הקרובות והמאוחדות ביותר עשויים להתעורר קשיים משמעותיים ביחסים הבין אישיים. דווקא בשל הקרבה וההיכרות האינטימית, סכסוכים משפחתיים נוטים להיות מלוויים באמוציות עזות שהופכות אותן לזירת התכתשות אינטנסיבית במיוחד. במצבים שבהם לא עולה בידם של הצדדים לסכסוך למצוא לו פתרון הולם, ניתן להיעזר בשירותיו של עו"ד לדיני משפחה.

מהו תפקידו של עו"ד לדיני משפחה?

עורך דין לדיני משפחה מספק שירותי ייעוץ וייצוג עבור אנשים שנקלעו למחלוקת משפחתית הנדרשת לפתרון משפטי, בין אם מדובר בכזה הכולל פנייה לערכאה משפטית רשמית ובין אם לאו. באם הסכסוך אכן מגיע לפתחו של בית המשפט, הערכאה המשפטית המתאימה תהיה לרוב בית המשפט לענייני משפחה. עורכי דין לדיני משפחה מחזיקים בניסיון רב בליטיגציה בסוג ערכאה זו, ולכן יודעים כיצד לפעול במסגרתה על מנת לספק ללקוחותיהם את הייצוג המיטבי תוך הקפדה על רגישות, מקצועיות וענייניות.

באילו סוגי סכסוכים עוסק עו"ד לדיני משפחה?

עורך דין לענייני משפחה עוסק למעשה בכל סוגי הסכסוכים המשפחתיים ובכל סוגיה אשר מעניינה של המשפט האזרחי, לרבות מחלוקות בין בני זוג על רקע גירושין, מחלוקות בין יורשים על העיזבון, ומחלוקות בין בני משפחה על רקע עסקי. מלבד מחלוקות משפחתיות, עו"ד משפחה מטפלים גם בסוגיות הנוגעות למעמד האישי, כדוגמת אפוטרופסות, הורות ואימוץ, נישואין ועוד.

מתי כדאי להיוועץ בעורך דין לדיני משפחה?

סכסוכים ומחלוקות הם עניין נפוץ שקיים כמעט בכל משפחה, אם לא בכולן. עם זאת, במקרים שבהם מתגלע סכסוך משמעותי על סוגיה מהותית שהצדדים אינם מצליחים למצוא לה פתרון ראוי, וכאשר הסכסוך גולש לפסים פוגעניים, מומלץ לשקול מעורבות של עו"ד לדיני משפחה. כאשר מדובר במקרה קצה הכולל שימוש או איום בשימוש באלימות, חשוב לפנות לייעוץ משפטי ללא דיחוי ובהקדם האפשרי.

להלן כמה דוגמאות למקרים שבהם כדאי להיוועץ בעו"ד לדיני משפחה:

  • אלימות במשפחה, על כל סוגיה וגווניה, ובמיוחד כאשר קטינים מעורבים בעניין.
  • סכסוכים על רקע גירושין הכוללים קשיים או הפרות של הסכם הגירושין ומחלוקות באשר למשמורת ילדים, ובמקרים הקיצוניים אף חטיפות ילדים.
  • מחלוקות בין בני משפחה על רקע צוואות וירושות.
  • מחלוקות בין בני זוג והסכמי ממון.

מדוע כדאי להיעזר בשירותי עורך דין לדיני משפחה?

עו"ד משפחה הוא איש מקצוע מומחה שצבר ידע וניסיון נרחב בסוגיות מדיני המשפחה. ככזה, הוא ניחן הן במומחיות המשפטית והן בגישה המתאימה לניהול תיקים מסוג זה. שירות משפטי איכותי לענייני משפחה יכלול עמידה נחושה על אינטרס הלקוחות תוך התנהלות אמפטית, זהירה ויעילה שתמנע הסלמה.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

לשיחה עם עו"ד דוד ביטון